Hihihi

 

7 kommentarer

Filed under Vardag

7 responses to “Hihihi

  1. Jag skämdes så mycket för det där! Malligga jag står och säger att det ENDA jag inte ska göra är att ramla, och vad gör jag?… HAHA!

  2. Yvonne

    Häftigt!!! Fin film.
    Kramis

  3. Svar: Det tycker jag låter som en bra ide men Java har inte ens som valp varit intresserad av godis i spåret. Men jag ska testa det igen :D. Jag har testat att lägga en pinne efter bara 10-20 meter, vilket gör att hon samlar sig. Det svåra är att det ser ut som hon har spåret när vi börjar men så är inte fallet.

    Meja är så härligt taggad 😀

Kommentera

